dinsdag 23 september 2014

Gisteren was ik in Bilthoven en hebben we eerst nog wat geoefend met de bloglijst en reacties sturen. Daarna over op ding 2.

Ding 2: Symbaloo klik hier

Om in te loggen kan je gebruik maken van je al bestaande gmail account met bijbehorende wachtwoord.


Login op jouw Symbaloo


Meer tonen



Bovenin zie je een aantal zwarte tabs, je als hoofdonderwerpen kan zien. Bij mij zie je bv blogs 7 dingen (de bloggers die ik volg) en werk (sharepoint, webmail, catalogus) In deze tabs vul jij al je belangrijke hoofdonderwerpen in bv reizen, recepten, hobbies, reisplanner, ovchipkaart enz
De achtergrond van jouw symbaloo veranderd vanzelf en het startscherm van google blijft doorlopend in beeld. In een later stadium zou dit ook gewijzigd kunnen worden. Voor nu is het een kwestie van (veel) oefenen. Ik kan mij zo voorstellen dat we van symbaloo een favorieten pagina van zouden kunnen maken voor de PS van Idea.

Nou dat was het voor nu, eens kijken of ik de tijd inmiddels ook correct heb gewijzigd. 
Groetjes, Zonnebloem


4 opmerkingen:

  1. Dag Zonnebloem. ik zal eens testen of het gelukt is met de tijd notatie.
    Als ik dit bericht plaats zou de tijd goed moeten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zowaar het is gelukt Zonnebloem. Succes met de rest van je 7dingen avonturen.

      Verwijderen
  2. Ha Zonnebloem,

    Leuk dat je al een toepassing hebt bedacht voor Symbaloo. En je hebt al aardig wat gekopieerd en geplakt. Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wanneer ga je verder met het plaatsen van je bevindingen van deze training? Alleen de bezoekjes op maandag middag zijn niet genoeg, graag z.s.m. Afmaken van de overige 5 dingen.

    BeantwoordenVerwijderen